
خجسته جشن باستانی سده این یارگار نیکان را به نیک اندیشان جهان بویژهاریاییها وزرتشتیان شادباش می گویم .امید دارم بیاری اهورا مزدا وبه کار گیری گفتار نیک .پندار نیک وکردار نیک .میهن عزیزمان اباد .سر سبز وبامهر وپیروز باُشد .باسپاس دکتر بهرام کرباسی + نوشته شده در دوشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ساعت 23:59 توسط بهرام کرباسی | بخوانید...
ادامه مطلب
درتاریخ ۳۱.۴و۱.۵کنسرت بزرگ اهورا کرباسی xa0بر گزار گردید .برای اولین بار در ایران .که با استفبال زیادی روبرو شد.محل اجرا تالار امام خمینی اصفهان بود .برایش ارزوی سلامتی وسرافرازی می کنم....
ادامه مطلب